به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.
محمود واعظی وزیر ارتباطات نوشت:روز سه شنبه در همایش مدیران پست بانک به همه کارکنان این بانک یادآور شدم که بایستی مشتری مداری و احترام به مراجعین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اینستاگردی


اشکان خطیبی در صفحه اینستاگرم خود نوشت: تبريك مى گم به خودمون كه ٣٠٠ هزارتايى شديم.شما هم اگر مى دونستيد كه چقدر پشت م به شما گرمِ،به خودتون تبريك مى گفتيد.٣٠٠ هزار يار همدلِ خوش انرژى كه كار براش نشد نداره.مى ريم براى فتح قله هاى بلند و دوردوست تون دارم،مهرتون پايدار

اینستاگردی


کمند امیر سلیمانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آخرين روز تصويربردارى سريال پريا كه مثل روز اول با شادى و عشق و همدلى به پايان رسيد. از اين دست كاراى يكدست كم گير مياد. خدا بازم قسمت كنه. قراره بعد از ماه رمضان پخش بشه كه اميدوارم همه چى خوب پيش بره و از همه مهمتر شما حاميان هميشگى از ديدن اون لذت ببريد.


اینستاگردی


بهاره رهنما نوشت: شروع فيلمبرداري نقش من در كشيك قلب براي ايام احيا ماه ميارك رمضان شبكه يك ، با يك گروه خوب و دوست داشتني ،به كارگرداني حسين مهكام..
اینستاگردی

نعیمه نظام دوست نوشت: در کنار کودکان زیبا و فرشته و نازنین در بخش بیماریهای خاص بیمارستان امام خمینی ،که بانی این کار خیر آقای شهبازی مدیریت محترم میس اسپرت هستند که کلی حس و حال خاص رو با دیدن این فرشته ها تجربه کردم ،اگه این عکسهارو گذاشتم فقط و فقط دلیلش این بود که بگم از این به بعد قراره من مثل همیشه تو کارهای خیر مزاحم شما بشم با خانم رضا زاده مدیر روابط عمومی بیمارستان صحبت کردم قرار شد کودکانی که مشکلات زیادی برای درمان دارند و به من معرفی کنند و من اینجا با شما عزیزان مطرح کنم که اگه کاری از دستمون براومد براشون انجام بدیم ،البته قبلش من و ایشون تحقیقات کامل میکنیم و شفاف و زیبا این مطالب رو براتون به اشتراک میگذارم که اگه از این به بعد نذری داشتین برای سلامتی این عزیزان هدیه کنید .ممنونم

اینستاگردی


ماه چهره خلیلی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اصفهان نصف جهان با مردمانى خوش قلب به وسعت آسمان سعادتى نصيبم شد تا يك روز خوب و خوش را با مردم اصفهان و در برنامه زنده رود سپرى كنم.يك روز زيبا با زاينده رود پر آبيك روز شاد با مردمانى مهربان و دوست داشتنى و يك روز فراموش نشدنى با برنامه اى بنام زنده رود.ممنون از دعوت و مهمون نوازیتون 

اینستاگردی

مهدی یراحی نوشت: همين الان رسيديم سالن ميلاد نمايشگاه ، براى ساند چك امشب بايد يكى از بهترين شباى عمرم بشه با حضور مهربونتون فقط حواستون به ترافيك چهارشنبه باشه همراهتون...

اینستاگردی

سلام .ارزوى موفقيت براى سياوش عزيز سرمربى جديد نوجوانان استقلال

اینستاگردی

ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آیت‌الله جنتی؛با رأی اکثریت اعضاء مجلس خبرگان رهبری؛ آیت‌الله جنتی به ریاست این مجلس منصوب شد. برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت بیشتر به مردم آرزومندیم.آقای جنتی موافقین و مخالفین حرفه‌ای دارد، ولی اکثریت مردم که خارج از موضع‌گیری‌های جناحی هستند ایشان را فردی انقلابی، ساده زیست و دلسوز به حال کشور می‌دانند و از این انتخاب استقبال می‌کنند. آیت‌الله جنتی ۹۰ سال سن دارند و در عین حال بسیار پرانرژی، پرکار و باانگیزه هستند. این روحیه و این رفتار خیلی خوب است و الگو و درس بزرگی برای همه به ویژه جوانان است..*** پی نوشت***.آیت‌الله جنتی ۴ پسر دارد. علی آقا وزیر ارشاد است. حسن آقا در اصفهان نجاری می‌کند. محمدآقا کارمند سازمان تبلیغات است.
حسین فرزند دیگر ایشان هم در اوائل انقلاب به عضویت سازمان منافقین درآمد و در سال ۶۱ در درگیری مسلحانه کشته شد.فوت احمد آقا؛ (فرزند حسین) که بسیار مورد علاقه پدر و مادربزرگ بود و همچنین فوت همسر باوفای ایشان؛ باعث ناراحتی و تکدر خاطر فراوان آیت‌الله جنتی شد. ولی به نظر می‌رسد هیچکدام از این حوادث کوچکترین تأثیری بر منش و رفتار و روحیه آیت‌الله نگذارده و او همچنان کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است.
با ایشان مراودات نزدیک و جلسات فراوان داشته‌ام. انسانی مؤمن، خوش اخلاق و بذله‌گو هستند و از مطایبات فراوانی که برای ایشان تولید می‌شود استقبال می‌کنند!!صداقت و صراحت کلام ایشان در جلسات خصوصی به مراتب بیشتر از سخنرانی‌های عمومی است. به همین دلیل مورد قبول و احترام بزرگان انقلاب و مسئولین کشور است.پایبندی و اعتقاد عمیق به ولایت‌فقیه – میراث تاریخی امام خمینی(ره) – نقطه‌ی درخشان کارنامه‌ی آیت‌الله است.

اینستاگردی





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.