این نمایشگاه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، در فرهنگسرای کومش سمنان برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرعامل مؤسسه موج فرهنگ سمنان گفت : نمایشگاه سه گانه شکوه حضور، با حضور مسوولان و هنرمندان در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافت.

میثم قدس پور گفت: نمایشگاه عکس شکوه حضور تا 10 خرداد 95 همه‌ روزه به‌ غیر از روزهای تعطیل، از ساعت ١٧ تا٢٠ پذیرای علاقمندان در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان است.

وی گفت: سومین مسابقه استانی عکس شکوه حضور استان سمنان با ارسال ٤١٢ عکس از ٦٠ عکاس استان سمنان، در سه موضوع راهپیمایی ٢٢ بهمن ٩٤، انتخابات هفتم اسفند ٩٤ و استقبال از دکتر روحانی رییس جمهوری در ٣١ فروردین ٩٥ برگزار شد.

وی تصریح کرد: هیا ت ‌داوران در هر موضوع ١٠ اثر و در مجموع تعداد ٣٠ اثر را برای نمایش در نمایشگاه عکس شکوه حضور انتخاب کرد که در این نمایشگاه به معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

قدس پور افزود: با نظر هیات ‌داوران، در آئین اختتامیه در هر موضوع، به سه نفر برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود و اثر برگزیده مردمی نیز مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل مؤسسه موج فرهنگ افزود: هیأت‌داوران سومین مسابقه استانی عکس شکوه حضور متشکل از خسرو به‌آئین، داوود یاراحمدی و علی همتی پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه، اسامی عکاسان راه‌یافته به نمایشگاه را نیز اعلام کردند.

انتهای پیام / ه

برچسب ها: نمایشگاه ، عکس ، مسابقه ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.