همزمان با برگزاری کنگره حضرت محمد هلال بن علی (ع) از نرم‌افزار چندرسانه‌ای «حضرت محمد هلال بن علی (ع)» و تلفن همراه «فرزند علی» رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشورگفت: این نرم افزار برای گوشی های همراه با سیستم  عامل اندروید طراحی شده است و حاوی اطلاعات جامع بقعه متبرک هلال بن علی (ع) است.  
حجت الاسلام احمد شرفخانی  افزود: در این نرم افزار اطلاعات مربوط به کنگره ملی محمد هلال (ع) شامل تصاویر و کلیپ های دیدار با مراجع و آیات عظام، مجموعه مقالات برگزیده گنکره، مجموعه آثار برگزیده و کتوب کنگره گنجانده شده است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در این نرم افزار تصاویر و کلیپ های آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) ویژه مناسبت های مختلف موجود است.
معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با اشاره به رونمایی از 2 جلد مجموعه مقالات برگزیده در این کنگره تاکیدکرد: کتاب های "رساله هلالیه"، "فرزند علی"، "ستارگان حریم هلال" و "ستایشگران هلال" با توجه به مدفون بودن علما و عرفای ایران اسلامی و مرقد شهدا در جوار این امامزاده نیز در این کنگره رونمایی خواهند شد.
 وی گفت: دیگر اثر شاخصی که در این کنگره رونمایی می‌شود کتاب «فهرست نسخه‌های خطی» مربوط به آثار موجود در کتابخانه و مرکز اسناد آستان محمد هلال بن علی ابن ابیطالب (ع) تالیف سیدجعفر حسینی اشکوری است.
کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع) شششم خردادماه در قم و اران و بیدگل برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در مجموع 253 اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال شد ، افزود : 113 مقاله و 140 اثر فرهنگی شامل کتاب و آثار هنری به دبیرخانه کنگره واصل شد که توسط هیات داوران به ریاست آیت الله احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
 حجت الاسلام شرفخانی ادامه داد : 20 مقاله علمی نیز برای معرفی این امامزاده سفارش داده شد که توسط اساتید و هیات علمی دانشگاه ها تالیف شد.
 معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه در مجموع از مولفان 30 مقاله برگزیده رسیده به این کنگره تجلیل خواهد شد ، گفت : 25 مقاله برگزیده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه تهیه شده است و اکثریت آثار فرهنگی رسیده به دبیرخانه نیز توسط افرادی با مدرک دانشگاهی کارشناسی ارشد تهیه شده است که نشان از سطح علمی بالای این کنگره دارد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.