مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 20 تشکل اجتماع محور بانوان استان در کارگاه توان افزایی و مهارت خانواده در زاهدان شرکت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از  زاهدان؛مریم پویا افزود: این دوره آموزشی از چهارخرداد به مدت سه روز در استانداری سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ارتقای آگاهی و سطح سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده ها، افزایش تاب آوری خانواده در مقابل آسیب های اجتماعی، تعارضات خانوادگی و زناشویی و توسعه مشارکت در امور شهری، ارتقای فرهنگ شهر نشینی و کاهش آسیب اجتماعی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

وی ادامه داد: این تعداد تشکل اجتماعی بانوان و یا سازمان مردم نهاد بومی استان در قالب آموزشگر محلی دوره آموزشی را بیش از 270 نفر ساعت توسط اساتید دانشگاه فرا می گیرند.

مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سیستان و بلوچستان افزود: همچنین برگزاری 10 کارگاه آموزشی هشت ساعته برای 260 نفر از اعضای خانواده های شهری استان در زمینه مهارتهای 10گانه زندگی از جمله برنامه های پیش بینی شده در قالب این کارگاه است.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار