نمایشگاه "شکستنی" بعداز ظهر روز پنجشنبه ششم خردادماه در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر موزه هنرهای معاصر با بیان این مطلب گفت : نمایشگاه شکستنی یک نمایشگاه سرامیک بنیان است که در زمره نمایشگاه های مفهومی به حساب می آید.

 محمدرضا رهبری اظهار داشت: آثار 38 هنرمند در قالب نمایشگاه "شکستنی(سرامیک بنیان)" در موزه هنرهای معاصر اصفهان نمایش داده می شود.

 وی افزود: رجحانه حسینی دبیر نمایشگاه، دکتر بهنام کامرانی، ندا درزی و امید قجریان اعضای شورای سیاستگذاری انتخاب هنرمندان و هیربد همت آزاد، سیما افتخاری راد و مهران هوشیار از اعضای شورای سیاستگذاری این نمایشگاه هستند.

 وی تصریح کرد: پس از افتتاح این نمایشگاه، نشست تخصصی نقد و تحلیل آثار با حضور اساتیدی همچون سیامک دل زنده، امید قجریان، رسول معرک نژاد، رجحانه حسینی و مهران هوشیار برگزار خواهد شد.

 مدیر موزه هنرهای معاصر ادامه داد: نمایشگاه شکستنی روز پنجشنبه ششم خردادماه افتتاح می شود و تا 31 خردادماه در محل موزه هنرهای معاصر اصفهان واقع در خیابان استانداری میزبان شهروندان است.

رهبری خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 14 و 16 تا 20 و روزهای جمعه از ساعت 16 تا 20 به موزه هنرهای معاصر وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی مراجعه کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.