آل اسحاق: تکلیف فروش نفت تا شنبه هفته آتی مشخص می شود

ناظر کار گروه فروش باشگاه نفت تهران ادعای برخی از رسانه ها را تکذیب و از مشخص شدن تکلیف مالکیت این باشگاه تا شنبه هفته آتی، خبر داد.

آل اسحاق: تکلیف فروش نفت تا شنبه هفته آتی مشخص می شودبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در حالی که یکی از رسانه ها از قول حسین آل اسحاق ناظر کارگروه باشگاه نفت تهران خبری را منتشر کرده بود که پس از پایان جلسه توجیهی فروش باشگاه نفت تهران و باز شدن پاکت های پیشنهادی متقاضیان خرید این باشگاه، مالکیت جدید نفت یک شنبه هفته آتی مورخ 9 خرداد 1395 مشخص می شود اما آل اسحاق این موضوع را تکذیب کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: با توجه به این که بلافاصله پس از قطعی شدن فروش باشگاه نفت، باید مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت شود، بنابراین مراحل واگذاری این باشگاه باید تا پایان وقت اداری شنبه هشت خرداد به پایان برسد تا ما بتوانیم با اعضای تیم تسویه حساب کرده و از هدر رفتن سرمایه هایمان جلوگیری کنیم.

آل اسحاق ادامه داد: بنابراین شنبه با باز شدن پاکت پیشنهادی متقاضیان، تکلیف فروش باشگاه مشخص می شود و پس از این اقدام مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت تا قبل از فینال جام حذفی پرداخت می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار