به گفته مدیر کل نوسازی و تجهیزمدارس استان کرمانشاه مدارس خطرآفرین با تعداد دانش‌آموزان بیشتر در اولویت برنامه‌های تخریب وبازسازی و یا مقاوم‌سازی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرزبان نظری با بیان اینکه 30 درصد مدارس استان نیاز به تخریب وبازسازی و یا مقاوم‌سازی دارند افزود:در این خصوص استان کرمانشاه با شاخص کشوری یکسان است.

وی تعداد کل پروژه‌های در دست اجرای استان را 44 پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها در قالب 326 کلاس درس و با زیربنای 60 هزار و 525 مترمربع در دست ساخت هستند که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها 60 درصد است.

نظری با بیان اینکه 12 مورد از این پروژه‌ها در صورت تخصیص اعتبار تا مهر ماه امسال تکمیل و تحویل خواهند شد افزود:در حال حاضر در شهرستان‌های جوانرود و سرپل‌ذهاب از نظر فضای آموزشی کمبود داریم

وی در ادامه تعداد مدارس کانکسی استان را 360 مدرسه اعلام کرد وبا بیان اینکه مدارس کانکسی تمامی امکانات مورد نیاز یک کلاس درس را دارند، گفت: برای مدارسی که زیر 20 نفر دانش‌آموز داشته باشند ساخت و ساز به صرفه نیست و تلاش می‌شود تا با استفاده از کانکس‌های مجهز نسبت به تامین فضای آموزشی اقدام شود.

انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.