مهاباد؛

صدور مجوز تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان مهاباد

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ، مجوز رسمی تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان مهاباد را صادر کرد.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت : در این مجتمع آموزشی ، رشته های پرستاری و پیراپزشکی تاسیس شده و از مهر امسال در این رشته ها ، دانشجو پذیرش می شود.

جواد آقازاده افزود : بر اساس امکانات و زیر ساخت های موجود و پیگیری های این دانشگاه ، مجوز تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در مهاباد صادر شده و این مجتمع در محل ساختمان پیراپزشکی سابق در این شهرستان مستقر خواهد شد.

وی اضافه کرد : تلاش مجموعه مدیریتی این دانشگاه اجرای اقدامات زیرساختی و زیر بنایی برای نیل به توسعه در این استان است که تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در مهاباد هم با همین هدف صورت گرفته است.

آقازاده گفت: توسعه آموزش عالی در عرصه سلامت یکی از سیاست های مهم دانشگاه علوم پزشکی است چرا که توسعه استان در مقوله سلامت بدون توسعه آموزش عالی امکانپذیر نیست.

وی افزود : ایجاد این مجتمع آموزشی با تلاش و پیگیری مداوم مسئولان سازمان های مختلف ، نمایندگان مردم در مجلس و دست اندرکاران مدیریتی استان و شهرستان مهاباد محقق شده است.

گفتنی است ؛ شهرستان مهاباد یکی از قطب های مهم دانشگاهی در آذربایجان غربی است و هم اکنون بیش از 15 هزار دانشجو در دانشگاه های آزاد اسلامی ، پیام نور ، علمی ، کاربردی و چند پردیس دانشگاهی دیگر در این شهرستان در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.