یادواره شهید محمد رستگاری شهید شاخص شهرستان زرندیه در آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع آسیابک شهر مأمونیه برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، در این مراسم حجت الاسلام مرسلی عضو دفتر بین الملل مقام معظم رهبری گفت : دشمن با خوب نشان دادن چهره هایی که مقابل اسلام ایستاده اند به دنبال نفوذ در اندیشه هاست.
وی با تاکید بر اینکه باید راه های نفوذ را سد کنیم افزود: نفوذ دشمن در کشور قطعی است لذا دشمن از طریق مذاکرات قصد نفوذ در کشور را دارد.
حجت السلام مرسلی با اشاره به آیات قرآن در زمینه دشمن شناسی و اهمیت این موضوع بیان کرد: دشمن از رنج بردن ما لذت می برد و مصداق آن، ایجاد تحریم های اقتصادی ناعادلانه علیه کشورمان است.
وی گفت: دشمن دنبال ضربه زدن به افکار مردم است که در این زمینه نشانه گرفتن دانش هسته ای توسط دشمن مهمترین موضوع است.
وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه استفاده نظامی از انرژی هسته ای فتوا داده اند که این مساله حرام می باشد و این فتوا حکم حکومتی است.
وی بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی های دشمن، اعلام دشمنی زبانی و آشکار است چنانچه مسئولان آمریکایی مدام از گزینه نظامی روی میز صحبت می کنند
وی گفت: اگر آمریکا سر میز مذاکره حاضر می شود دنبال اهداف خودشان است و دلشان برای ما نسوخته است.
وی افزود: شهدا فرهنگ را به مردم آموختند و جان خود را برای سرافرازی نظام هدیه کردند.
وی خاطرنشان کرد: امروز آنچه در برابر استکبار ایستادگی می کند فرهنگ است لذا دشمن فرهنگ را نشانه گرفته زیرا همه هستی ما فرهنگ است.
حجت الاسلام مرسلی گفت: دشمن از راه های سیاست، تحریم، جنگ و کودتا نتوانست کاری انجام دهد و اکنون از طریق جنگ فرهنگی وارد شده است.
لازم به ذکر است شهرستان زرندیه 32 شهید والا مقام در عملیات بیت المقدس تقدیم نظام انقلاب اسلامی ایران کرده است که از این تعداد 6 تن از شهدای عملیات بیت المقدس متعلق به محله آسیابک شهر مأمونیه می باشند .
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دشمن ، نفوذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار