نخستین تقاطع غیر هم سطح شهر ساوه با حضور استاندار مرکزی ، مسولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، شهردار ساوه با بیان اینکه این تقاطع در 450 روز احداث شد ، گفت : این پل در سه خط حرکتی رفت و برگشت در بالا و سه خط حرکتی رفت و برگشت در پایین است.
جوادی افزود : طول این پل 700 متر عرض آن 25 متر و عرشه آن 72 متر است.

همچنین عملیات اجرایی زیرگذر شهید رجایی ساوه در تقاطع بلوار شهید بهشتی با خیابان شهید رجایی و فردوسی آغاز شد.

این طرح نیز با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان بطول 600 متر و در کمتر از 400 روز به بهره برداری می رسد.

استاندار استان مرکزی در مراسم بهره برداری از این تقاطع غیر همسطح گفت: شهرستان ساوه ظرفیت های خاص منطقه ای و ملی دارد که باید بارور شود و این خطه را به قطب های بزرگ توسعه اقتصادی کشور تبدیل کند.

زمانی قمی افزود: شهرستان ساوه همانند دیگر شهرهای مستعد استان مرکزی می تواند بازوی قدرتمند برای توسعه کمی و کیفی استان و کشور باشد.
وی اضافه کرد : ساوه به عنوان دومین کانون جمعیتی استان مرکزی با توجه به توانمندی های بالقوه می تواند درچند سال آینده با مدیریت هدفمند ، همگرایی و تعامل همه خدمتگزاران، به شهری با مختصات اقتصادی کلان در ایران تبدیل شود.
استاندار استان مرکزی در بخشی از سخنانش افزود: شهید دکتر مصطفی چمران به عنوان یکی از شهدای ساوه، عالمی سترگ و عارفی بزرگ و اسلام شناسی با تسلط بود که راه رسیدن به حق تعالی را در کوتاهترین زمان ممکن انتخاب کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم گفت: فلسفه وجودی شوراها اجرای مجاهدت هایی با مختصات جهاد گونه است.
چمران افزود : اگر خدمت بی منت برای خدا باشد، به طور یقین رضایتمندی مردم نیز حاصل می شود.

وی خطاب به مسئولان و مدیران ساوجی افزود: نباید از انتقاد هراسید بلکه باید با استفاده از نقد سازنده در راستای مسیر مطلوب گام برداشت.

امام جمعه ساوه نیز در این مراسم گفت: مدیریت عالی و مطلوب موجب رفاه مردم خواهد شد.
حجت‌الاسلام حسینی افزود: آنچه برای خدای تعالی ارزشمند و موجب برخورداری از حسنات خواهد شد تلاش برای رضایتمندی مردم است.
وی اضافه کرد : شهرستان ساوه از مولفه های توسعه‌ای بالایی برخوردار است که می‌توان با حمایت مسئولان استانی و همدلی بین دستگاه های اجرایی روند توسعه این منطقه را تسریع بخشید.
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز مهمترین وظایف شوراها را نظارت بر عملکرد و کارکرد مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: در سایه نظارت مدیریت شهری ، نگاه علمی و با تشکیل کمیته خرید در شهرداری و مدیریت هزینه‌ها شاهد اجرای چنین طرح هایی در سطح شهر ساوه هستیم.

زال بازسازی اعتماد عمومی مردم نسبت به مسئولین شهری را نتیجه اجرای چنین طرح‌هایی دانست که در حداقل زمان ممکن و مدیریت هزینه ها اجرا می شود.

به گفته وی در سال گذشته بیشترین طرح های سطح استان مرکزی به شهرستان ساوه تعلق داشت که بهره برداری پیاده راه ، احداث پنج سالن ورزشی ، ساختمان مناطق یک و دو ، ایستگاه سیم تریل، ساختمان جدید آتش نشانی ، مرکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، باز پیرایی پارک ها و ندامتگاه ساوه از مهمترین طرح ها بوده است.

در پایان نیز از بازیکنان ، مربیان و عوامل تیم فوتسال شهرداری ساوه که به لیگ برتر صعود کردند تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام / ف 
برچسب ها: اراک ، ساوه ، تقاطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.