به گفته معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از بهره برداری طرح های صنعتی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رستمی با بیان اینکه کارخانه خودروسازی کرمانشاه نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد گفت:سهام کل این کارخانه از تامین اجتماعی به ایران خودرو منتقل شده و پیشرفت فیزیکی این پروژه 15 است که از نیمه دوم سال گذشته سرعت بیشتری گرفته است.

وی ادامه داد: طرح قوطی‌سازی زمزم نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و ذوب آهن بیستون نیز از دیگر طرح‌های صنعتی در دست انجام است که ماشین آلات آن در حال ورود به کشور است و ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رستمی با بیان اینکه طرح صنعتی "ایلیا ذرت" با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد امسال به بهره‌برداری خواهد رسید ادامه داد:این طرح حدود 400 نفر اشتغالزایی در پی خواهد داشد

به اینکه حدود 374 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 20 درصد در استان داریم، گفت: از این تعداد 190 طرح را امسال و سال آینده افتتاح خواهیم کرد و 24 واحد صنعتی تعطیل در سال گذشته فعال شدند و امسال هم قصد داریم 50 واحد دیگر را فعال کنیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.