در کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان کرمان از دایره المعارف شهیدان روحانی استان ، شناسنامه های شهدا ، سند هویت ملی شهدا ، تمبر یادبود کنگره و سایت شهدای روحانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در این مراسم حجت الاسلام محسن زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طبق آمار، در دوران دفاع مقدس حدود هزار روحانی از سراسر استان کرمان به جبهه های حق علیه باطل اعزام و 138 نفر آنان یعنی بیش از 13 و نیم درصد به فیض عظمای شهادت نائل شدند و این بالاترین نسبت شهدا در بین اقشار مختلف جامعه است .

حجت الاسلام محسن زاده گفت: تاکنون 3 هزار و 438 سند، 465 قطعه فیلم و 3 هزار و 945 قطعه عکس از شهدای روحانی استان کرمان جمع آوری و نگهداری شده است و مردم، مراکز مطالعاتی و رسانه ای درصورت تمایل می توانند آنها را دریافت کنند .
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم دراین کنگره گفت :آن چیزی که انقلاب را از گزند دشمنان حفظ کرده پیوند مردم با ولایت بوده است، لذا دشمن میکوشد ولایت‌ محوری را در جامعه ما کمرنگ کند و هر کس در هر لباس و با هر شخصیت در جهت تضعیف این پیوند حرکت کند در جبهه دشمن است.
وی افزود :دشمنان تلاش میکنند در حوزه‌های علمیه ما دینداری منهای انقلاب و روحیه جهادی را ترویج دهند اما روحانیت شیعه افتخار دارد که علاوه بر عمل به رسالت خود در هدایت دینی جامعه، پیشتاز دفاع از دین خدا است و هر کجا خطری ببیند، سنگر دفاع از دین خدا را پر می کند و در این راه از ملامت دیگران باکی ندارد.
در ادامه کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان کرمان از دایره المعارف شهیدان روحانی استان ، شناسنامه های شهدا ، سند هویت ملی شهدا ، تمبر یادبود کنگره و سایت شهدای روحانی به نشانی
www.shohadarohani.ir
رونمایی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.