چهار بازیکن به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم امسال همراه با تیم‌های ملی کشورمان در مسابقات فوتبال دانشجویان و جوانان آسیا به میدان می‌روند.

اعزام 4 نماینده قم به فوتبال دانشجویان و جوانان 2016 آسیا
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ چهار بازیکنی که از صبای قم به اردوی تیم‌های ملی فوتبال دعوت شده‌اند رقابت‌های قهرمانی دانشجویان آسیا و همچنین بازی‌های مرحله نهایی فوتبال قهرمانی جوانان زیر 19 سال آسیا در سال 2016 را پیش‌رو دارند.
 
در حالی که تیم ملی فوتبال دانشجویان در کنار تیم‌های سایر رشته‌های ورزشی قرار است امسال به عنوان نماینده ایران در مسابقات 2016 قهرمانی دانشجویان آسیا به مصاف حریفان پرقدرت خود برود دو بازیکن صبای قم یعنی محمد اوسانی و سامان آقازمانی عضو این تیم هستند.
 
این در حالی است که هدایت تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را دستیار سرمربی یونانی راه‌آهن تهران یعنی فرشاد کرمی بر عهده دارد و مربیان این تیم به‌منظور حضور آماده و با انگیزه در این رویداد بزرگ آسیایی که ویژه دانشجویان است، از بهترین‌های حال حاضر فوتبال ایران در لیگ‌های مختلف برای حضور در تیم ملی دعوت کرده‌اند.
 
یکی از مهره‌های مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان به منظور حضور پرقدرت تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی سال جاری دانشجویان، مهاجم جوان و سرعتی تیم فوتبال صبای قم یعنی محمد اوسانی است که دومین فصل حضور خود در صبا را به تازگی پشت‌سر گذاشته‌ است.
 
تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان در حالی خود را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده می‌کند که سال گذشته در تیر ماه به مسابقات جهانی دانشجویان در کشور کره جنوبی اعزام شد و در ترکیب این تیم، هفت بازیکن لیگ برتری حضور داشتند و یکی از آنها محمد اوسانی از صبای قم بود.
 
محمد اوسانی مهاجم تیم فوتبال صبای قم سال گذشته در ترکیب تیم ملی عملکرد بسیار خوبی در رقابت‌های جهانی 2015 داشت و با چهار گلی که به رقبای تیم ملی در این رقابت‌ها زد هم بهترین گلزن ایران در این جام لقب گرفت و هم یکی از بهترین گلزنان بازی‌های جهانی شد.
 
در کنار اوسانی دیگر بازیکن تیم صبای قم یعنی سامان آقازمانی نیز که در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عضو صبا شد به عنوان ملی‌پوش صبای قم به رقابت‌های قهرمانی سال 2016 دانشجویان آسیا اعزام خواهد شد.
 
دو بازیکن ملی‌پوش دیگر صبای قم نیز عضو تیم ملی زیر جوانان ایران برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند، بازی‌هایی که با حضور 16 تیم برتر قاره کهن برای شناخت نماینده آسیا در جام جهانی 2017 جوانان مهر ماه امسال به انجام خواهد رسید.
 
در حالی که مرحله نهایی رقابت‌های رده سنی جوانان زیر 19 سال آسیا از 22 مهر ماه سال جاری در بحرین برگزار می‌شود، 16 تیم به رقابت می‌پردازند و در پایان چهار تیم برتر قاره کهن جواز حضور در رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان جهان در سال 2017 را کسب می‌کنند.
 
ملی‌پوشان جوان کشورمان به سرمربیگری امیرحسین پیروانی در این رقابت‌ها به میدان می‌روند و به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در تیم ملی جوانان ایران، امیرحسین رنگرز جدی و نیما داغستانی حضور دارند، بازیکنانی که عضو تیم امید صبا در لیگ برتر سال 94 بودند.
 
گروه‌بندی رقابت‌های مرحله نهایی فوتبال جوانان آسیا در سال 2016 نیز انجام شده و 16 تیم در چهار گروه از 22 مهر ماه در بحرین با یکدیگر رقابت می‌کنند در حالی که تیم ایران با قطر، ژاپن و یمن هم‌گروه است و بیست و سوم مهر نخستین بازی خود را با قطر انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار