غیاثی دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: ورزشکاران این هیئت به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی ناشنوایان کشور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ برای مسابقات کشوری  هم ، اعزام‌های خود را انجام می‌دهیم تا ورزشکاران توانمند ناشنوای قم همچون سال‌های اخیر در کشور بدرخشند و علاوه بر کسب مدال به سهمیه تیم‌های ملی نیز دست یابند.

دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم  بیان کرد: دستاورد بزرگ هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم این است که موفقیت‌های کسب شده توسط ورزشکاران آن تنها به رقابت‌های کشوری محدود نمی‌شود و ملی‌پوشان ناشنوای قم از میادین برون‌مرزی نیز در این سال‌ها افتخارات زیادی به ارمغان آورده‌اند

وی افزود: در رشته‌های مختلف نظیر دوومیدانی، کاراته، کشتی، فوتبال، فوتسال و والیبال در این سال‌ها، ورزشکاران ملی‌پوش زیادی از هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم به اردوی تیم‌های ملی معرفی و با درخشش خود و نشان دادن توانمندی‌هایشان عضو ثابت تیم‌های ملی در میادین مختلف برون‌مرزی شده‌اند.

غیاثی عنوان کرد: در رشته‌ا کاراته نیز حدود سه سال قبل کاراته‌کاهای قم در مسابقات المپیک جهانی ورزش‌های ناشنوایان که در کشور بلغارستان به انجام رسید با شایستگی 6 مدال ارزنده را به افتخارات ورزش قم افزودند.

در پایان خاطر نشان کرد: یکی از رشته‌های موفق ورزش ناشنوایان قم، دوومیدانی است که رقابت‌های قهرمانی سال 1395 کشور را پیش‌رو دارد و تیم‌های مردان و بانوان قم در مواد و رشته‌های مختلف از ششم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی اردبیل با حریفان خود در این پیکارها رقابت می‌کنند تا سهمیه تیم ملی را نیز به دست بیاورند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار