عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: با کاربردی کردن موضوعات پروژه های دانشگاهی پتانسیل دانشجویان به صنعت معرفی می شود.

محمد هجرانی فر عضو هیات علمی دانشگاه شریف در گفت و گو باخبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دروسی که در این دانشگاه تدریس می شود اظهار داشت: استادان در دانشگاه شریف عنوان هایی را به دانشجویان در زمینه موضوع پایاین نامه ارائه می دهند که در صنعت و معدن کاربرد داشته باشد و تحقیقات دانشجویان بتواند کمکی برای یادگیری کار عملی به آنها بکند.

عضو هیات علمی دانشگاه شریف درخصوص فراگیری کار عملی فارغ التحصیلان در پایان تحصیل شان گفت: این دانشگاه مسیر فراگیری کار را برای حضور در بخش صنعت به دانش آموختگان آموزش می دهد و به نحوی که آنها را با مسائل مختلف بازار کار آشنا می کند.

هجرانی تاکید کرد: استاد دانشگاه باید وقت خود را در کلاس درس به گونه ای مدیریت و برنامه ریزی کند تا بتواند به همه دانشجویان حاضر در کلاس سر فصل های دروس را بیاموزد تا در زمان دانش آموختگی دانشجویان به کمک صنعت آمده و سبب رشد و ارتقای بار علمی کشور شوند.

وی یاد آور شد: استاد و دانشجو با کار مداوم و پیوسته با تمرکزی قوی در بازه زمانی کم می تواند بیشترین تاثیر را در یادگیری و پیاده کردن علوم آموزش دیده داشته باشد و نتایج قابل قبول تری بر جای بگذارد.

هجرانی عنوان کرد: استاد دانشگاه با پرورش دادن دانشجو در مسیر درست می تواند آنها را با صنعت آشنا سازد و با استفاده درست از پتانسیل دانشگاه باری از دوش کشور بردارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار