قهرمان یزدی پرورش اندام آسیا : به دنبال کسب مدال در مسابقات جهانی هستم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا به این مهم دست پیدا کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛روح الله میرحسینی ورزشکار یزدی که در پنجاهمین دوره مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک آسیا به مدال طلا دست یافت در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مسابقات امسال نسبت به سالهای گذشته در سطح بسیار خوب و بیشتر از حد انتظار برگزار شد و ورزشکارانی از کشورهای مختلف با قدرت حضور یافته بودند.

وی افزود: برای کسب مدال طلا و مقام قهرمانی آسیا انگیزه خیلی خوبی داشتم و خود را برای این مقام آماده کرده بودم و در این مسابقات مقابل حریفان خیلی خوبی قرار گرفتم و  با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستادم.

دارنده مدال طلای مسابقات پرورش اندام آسیا ادامه داد: در یک سال گذشته تمرینات مستمر و بدون وقفه ای را انجام دادم که با کسب مقام قهرمانی آسیا جواب این سختی ها را گرفتم.

میرحسینی گفت: در سالجاری مسابقات جهانی اسپانیا را پیش رو دارم و تمام سعی و تلاشم کسب مدال در این مسابقات است که امیدوارم بتوانم در این رویداد جهانی نیز به مدال خوش رنگ دست پیدا کنم و برای کشور و استانم افتخار آفرین باشم.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار