به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر مراسمی با عنوان از مقاومت تا ظهور در پارک لاله شهر بهار برگزار شد.

مراسم مقاومت تا ظهور در بهار با سخنرانی روحانی مبارز عراقی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این مراسم شیخ عزیز الساعدی از روحانیون مبارز عراق گفت: صبر، استقامت و پایبندی به اسلام ناب، انتظارو گرایش به عدالت، مبارزه با ظلم و ستم و دعوت مردم به خوبی‌ها از جمله وظایف منتظران امام زمان(عج) است.


وی افزود: آماده کردن زمینه برای ظهور آن حضرت با آمادگی‌های فکری، فرهنگی و اجتماعی از جمله دعا برای تعجیل فرج، تقویت ایمان و تقوا، دوری از گناهان، دل نبستن به قدرت‌های استکباری، همدلی و صمیمیت میان شیعیان میسر و امکان‌پذیر است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران توجه جهانیان را به موضع مهدویت، انتظار و ظهور منجی برانگیخته است.

وی با بیان ویژگی های منتظران واقعی تصریح کرد: انتظار واقعی در بیداری، درس گرفتن از نهضت عاشورا، حفظ روحیه شهادت طلبی و پیرو ولایت و رهبری بودن تجلی پیدا می کند.

وی ادامه داد: ملت ایران و عراق برادر هستند و 8 سال جنگ توسط آمریکا و اسراییل بین دو کشور رخ داد و افراد نادانی چون صدام فریب این نیرنگ را خوردند و منطقه را به آشوب کشیدند.

شیخ عزیز الساعدی تصریح کرد: امروز عراق از ایران اسلامی تبعیت می کند و جهان اسلام با رهبری امام خامنه ای به عزت و عظمت رسیده است.

 وی با تأکید بر اینکه امروز سنگرهای دیگری در منطقه مقاومت و در عمق استراتژیک ایران، در مرزهای رژیم اسرائیل غاصب باید فتح شود، افزود: اتحاد و اتفاق بین قوای جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌های داخلی و بین المللی نسخه شفابخش برای عبور از تمام گردنه‌ها است و سایر کشورهای اسلامی نیز از این مهم الهام می پذیرند.

روحانی مبارز عراق تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت اسلام، رهبری مقام معظم رهبری وملت هوشیار و بیدارامن‌ترین منطقه در خاورمیانه پرآشوب است و ما نیز از ایران عزیز الگوبرداری می کنیم و رهبر ما نیز امام خامنه ای است که با اندیشه و تفکر و اقدام جهان را مات و مبهوت خود کرده است.

انتهای پیام/ خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.