سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی «آیین» همدان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر کنسرت موسیقی سنتی این گروه در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری کنسرت موسیقی گروه «آیین» در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی رشیدی‌مطلق اظهار کرد: این کنسرت که نخستین اجرای عمومی گروه تازه تاسیس «آیین» و به مناسبت سالروز دلاورمردی‌ها و افتخارآفرینی‎های رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر بوده که در روزهای 6 و 7 خردادماه و از ساعت 21 در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.


وی گفت: همه اعضای گروه «آیین» از هنرمندان و نوازندگان بومی همدان بودند که سالهاست در این رشته هنری مشغول فعالیت هستند.

سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی «آیین» همدان ادامه داد: خوانندگی این کنسرت بر عهده «مصطفی آزادی مقتدر» از هنرمندان خوش آتیه همدان است.

وی افزود: در این اجرا هنرمندان دیگری همچون حسین احمدی(دف)، پژمان رضوی (دیوان)، حامد ربانی (کمانچه)، فرشاد فراهانی دلجو (تارباس)، معین سروندی (تنبک) و نوازندگان تنبور نیز علاوه بر خودم، قادر شهسواری، شهرام میرزایی، مهرداد وارسته، بهنام عبادی و مصطفی هدایتی نیز حضور خواهند بود.

رشیدی‎مطلق گفت: علاقه‌مندان می‎توانند برای تهیه بلیت 20 هزار تومانی این کنسرت به هنرکده پریزاد (پاساژ خواجه رشید)، فروشگاه همدان موزیک (پاساژ بهار) همچنین آموزشگاه‌های موسیقی رودکی و چاووش مراجعه کنند.

انتهای پیام/د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.