عضو کمیسیون شوراها گفت: امیدوارم که در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" فقط شعار ندهیم و طبق فرمایشات رهبری عمل کنیم.

جدگال
به گزارش خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار با تشکر از ملت در آفریدن حماسه هفتم اسفند ماه گفت: ملت با این کار خود دل رهبر انقلاب را شاد کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم که در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" فقط شعار ندهیم و طبق فرمایشات رهبری عمل کنیم.

عضو کمیسیون شوراها با اشاره به روند انتخابات که تعدادی از افراد در آن رای نیاوردند گفت: بعضی از افراد به خاطر رای نیاوردن در انتخابات دلشان خون است و تعدادی نیز به خاطر رد صلاحیت ناراحت هستند اما بدانند که دنیا محل زندگی دائمی نیست بلکه گذرگاهی است که باید از آن عبور کرد.

وی ادامه داد: اگر ظلم و اجحافی در حق کسی شده است به خدا پناه ببرد همان گونه که در ماده 28 بند یک 5 عمل اسلام بیان شده که همان بنیاد اساسی دین اسلام است و بدانید که ولایت فقیه در جمهوری اسلامی از ارکان مهم این نظام است که جمهوری اسلامی ایران بر پایه آن استوار شده است.

جدگال با اشاره به اینکه بعضی از افراد که سیاه‌ترین پرونده را داشتند از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند، ادامه داد: اما تعدادی از افراد خادم و خدمت‌گزار این نظام رد صلاحیت شدند.

وی در پایان با تشکر از مردم حوزه انتخابیه خود که به او اعتماد کردند تا او بتواند به خانه ملت راه پیدا کند، به بیان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار