فرماندار گناباد گفت: گناباد با جذب ۵ درصد قیر رایگان کل کشور رتبه نخست در جذب قیر رایگان را دارد و با اتمام پروژه آسفالت معابر روستایی شهرستان، شاهد بیشترین میزان آسفالت به نسبت کشور خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،محمد علی نبی پور در مراسم کلنگ زنی احداث سالن ورزشی روستای باغ آسیا گناباد گفت: اقدامات مناسبی در حوزه فضای کاربردی روستاهای گناباد از جمله آسفالت، تعویض شبکه های آبفای روستایی و گازرسانی در حال انجام می باشد.
وی در خصوص گازرسانی به روستاهای گناباد اظهار کرد: از سال گذشته عملیات گازرسانی به ۲۰ روستای گناباد آغاز شده است و در اکثر این روستاها شبکه داخلی روستاها انجام و خط اصلی انتقال گاز در حال انجام است.
نبی پور با اشاره به اختصاص قیر رایگان به گناباد و آغاز عملیات آسفالت معابر ۲۵ روستای گناباد خاطرنشان کرد: گناباد با جذب ۵ درصد قیر رایگان کل کشور رتبه نخست در جذب قیر رایگان را دارد و با اتمام پروژه آسفالت معابر روستایی شهرستان، شاهد بیشترین میزان آسفالت به نسبت کشور خواهیم بود.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ درصد آسفالت معابر روستایی به اتمام رسیده است و مابقی معابر روستایی در حال انجام می باشد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار گناباد یکی دیگر از اقدامات شایسته برای روستاها را تعویض شبکه های آب رسانی روستاها برشمرد و اذعان کرد: حدود ۲۰ کیلومتر از شبکه آب روستایی گناباد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال تعویض و اصلاح شده و با این اقدام ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی شده است.
نبی پور افزود: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده ۴ سالن ورزشی در روستاهای سنو، کلات، باغ آسیا و نوده پشنگ به بهره برداری خواهد رسید و سبب ترویج هرچه بیشتر ورزش در روستاها خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته شده در روستاهای گناباد به همت و همکاری شوراها و دهیاران روستاها بوده و دولت به تنهایی قادر به انجام این پروژه ها نبوده است.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.