جوانان شادگانی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرمانده مقاومت بسیج ناحیه شادگان گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) کاروان زائران جوان شهرستان شادگان به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند.

حسین خنافره افزود: تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آشنایی نسل جوان از مهم‌ترین اهداف اعزام کاروان به مرقد امام(ره) است.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان در حد توان خود نسبت به برگزاری هرچه بهتر و با شکوه برنامه‌های سال‌روز عروج معمار کبیر انقلاب در این شهرستان تاکید کرد.

فرمانده مقاومت بسیج ناحیه شادگان افزود: در این حضور ضمن تجدید پیمان با امام(ره) با مقام معظم رهبری بیعت مجدد کرده از سخنرانی مهم ایشان بهره‌مند شده و علاوه بر شرکت و نمایش اقتدار، پیوند ناگسستنی مردم ولایت‌دار با راه و تفکر امام را به جهان نشان خواهیم داد.

خنافره از اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان خواست که در راستای بزرگداشت یاد و نام امام راحل و شهدای 15 خرداد با حضور باشکوه در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها در سطح شهرستان شادگان همکاری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.