علیرضا بیرانوند برای ارائه توضیحات بابت فایل صوتی منتشر شده منتسب به وی راهی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شد.

دروازه بان پرسپولیس راهی کمیته اخلاق شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ،دروازه بان جدید پرسپولیس که به تازگی فایل صوتی منتسب به وی منتشر شده است به کمیته اخلاق فرا خوانده شد تا توضیحاتی درباره این مسئله به کمیته ارائه دهد.

بیرانوند مدعی است که جریاناتی همچون دلالی در انتشار این فایل صوتی موثر بوده است.

وکیل بیرانوند: فایل صوتی جعلی بوده

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند پس از نشست امروز کمیته اخلاق درباره منتشر شدن فایل صوتی منتسب به بیرانوند اظهار کرد: بیرانوند یک بازیکن با اخلاق و همچنین متاهل است ، چنین بحث هایی که برای او به وجود آمده به هیچ وجه درست نیست و به نظرم برای او زمینه سازی کردند تا علیرضا وارد حاشیه شود.  
 
وی درباره اینکه معتقد است این فایل صوتی منتسب به بیرانوند نیست ، عنوان کرد: بله. همین طوراست. به طور حتم  این فایل صوتی جعلی بوده و فقط یک تهمت است ، ما این موضوع را تا آخر پیگیری می کنیم تا دست کسانی که دست به چنین کاری زدند رو شود. 
 
وکیل دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه خود بیرانوند به چه کسی مشکوک است، تصریح کرد: در حال حاضر ما  از کسی اسم نبردیم و در نشست امروز کمیته اخلاق خواستار بررسی بیشتر این موضوع شدیم ، باید با خود بیرانوند به صورت مفصل صحبت کنم و پس از آن تصمیمات لازم را برای پیگیری این موضوع انجام می دهیم ، معتقدیم قانون باید مساله را بررسی کند و خودمان نمی توانیم پیش داوری کنیم. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار