باید به دنبال آن باشیم که برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام(ره) پرشورتر از سال‌گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست استانداری خوزستان گفت: در طول سال درگیر مناسبت‌های مختلفی هستیم که بخشی از آن‌ها اعیاد و بخش دیگری از رویدادهایی است که در طول تاریخ رخ داده و به همین جهت باید برای پاسداشت این رویدادها برنامه داشته باشیم.

فرج‌الله خبیر افزود: دستگاه‌های مختلف و مردم به طور طبیعی به این مسئله توجه کافی دارند؛ روزهای 14 و 15 خرداد که دو رویداد مهم ارتحال امام(ره) و قیام مردم در سال 42 بود، به عنوان ایستادگی در مقابل طاغوت در تاریخ ثبت شده است.

خبیر عنوان کرد: امیدواریم تمام دستگاه‌ها حداکثر تلاش خود را برای برگزاری شایسته برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام(ره) انجام دهند. عدم حضور برخی دستگاه‌ها در این جلسات باید پیگیری و مشخص شود که علت چیست.

سرپرست استانداری خوزستان با بیان این‌که امسال از استان 5 هزار نفر به مرقد امام راحل(ره) اعزام خواهند شد، تصریح کرد: به تمام دهیاران نیز ابلاغ می‌شود که برنامه‌های برگزاری بزرگداشت ارتحال امام(ره) و پذیرایی از زوار را در روستاها نیز برگزار کنند. تمام تمهیدات، هماهنگی‌ها و اقدامات برای اعزام زوار از استان به مرقد امام(ره) انجام شده و مشکل خاصی در اعزام زائران نخواهیم داشت.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.