روز گذشته کودکان مبتلا به سرطان و تالاسمی بیمارستان شفا با کمک جمعی از خیرین جوان شاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست گروه خیریه یار فرشتگان گفت: مراسمی شاد با اجرای موسیقی, نمایش, شعبده بازی  وهدایا و پذیرایی برای کودکان مبتلا به سرطان و تالاسمی به مناسبتنیمه شعبان برگزار شد.

خانم.س  افزود: در ماه رجب نیز برنامه هایی برای کودکان توانخواه ذهنی و جسمی،
کودکان مبتلا به اتیسم و سرای سالمندان اجرا شد.

 خانم. س که تمایلی به آوردن نامش ندارد بیان کرد: این گروه از مهر 1394 با جشن هایی که به مناسبت روز کودک برای کودکان اتیسم و توانخواهان ذهنی و جسمی برگزار کرد، فعالیت خود را آغاز نمود.

این خیر جوان تصریح کرد: با حمایت های مالی که از طرف دوست و آشنا و نزدیکان که تمایل بسیاری به انجام امر خیر دارند قصد داریم به اقشاری که کمتر در دید هستند و مورد حمایت مالی و معنوی قرار نگرفته اند کمک کنیم.

سرپرست گروه خیریه یار فرشتگان گفت: هدف این گروه جوان خیر  پیشبرد وضعیت زندگی توانخواهان و بهبود وضعیت روحی و روانی خانواده های نیازمند است که امیدواریم با کمک خدای منان به هدفمان جامه ی عمل بپوشانیم.

پیش از این نیز با کمک گروه خیریه یارفرشتگان شخصی  که بیماری نادر ریوی داشت سرگذشت خود را در قالب کتابی منتشر کرد که در مراسم جشن امضای کتاب "مهمان ناخوانده" جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.