رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی نفت و گاز گچساران در سال جاری خبر داد و گفت: این بیمارستان هم‌اکنون دارای پیشرفت 85 درصدی است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رضا چمن به پروژه‌های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: دستگاه ام.آر.آی بیمارستان امام خمینی دهدشت با اعتبار 5 میلیارد تومان خریداری شده و به زودی نصب و افتتاح می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی گچساران در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: شرکت نفت و گاز متولی تأمین اعتبار و عمران این بیمارستان است و دانشگاه پیگیر فراهم کردن تجهیزات و تأمین نیروی این بیمارستان است.
 
وی با اشاره به پیشرفت 85 درصدی بیمارستان 96 تحختوابی نفت و گاز گچساران افزود: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته مجموعه نفت و گاز گچساران شاهد به بهره‌برداری رسیدن این بیمارستان در سال 95 باشیم.
 
این مسؤول در پایان افتتاح بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج را از برنامه‌های در اولویت دانشگاه علوم پزشکی استان دانست و تصریح کرد: برخی تجهیزات بخش آنژیوگرافی باید از خارج از کشور تأمین شود و برخی دیگر نیز با اعتبار 15 میلیارد تومان خریداری شده که امیدواریم با خرید سایر قطعات شاهد افتتاح این بخش در سال جاری باشیم.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.