زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و با حمایت های مالی خیرین استان درحوزه ورزش جانبازان و معلولان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم گفت: این مجموعه ورزشی متعلق به هیات ورزش جانبازان و معلولان تاکنون دستاوردهای بسیار در حوزه ورزش داشته است.
کوروش صبوریان افزود: هیات ورزش جانبازان و معلولین استان از مجموعه‌ هایی است که دارای مدیریت و توانمندی مناسب است که با شناخت ظرفیت‌ ها به بهترین شکل از فرصت‌ ها استفاده و نیاز‌های ورزشی را برطرف کرده است.
رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مجموعه ورزشی 15 خرداد از سال 1384 در اختیار این هیات قرار گرفته و تا کنون اقدامات بسیار مناسبی برای حفظ و نگهداری و درآمدزایی آن انجام شده است.
هادی رضایی افزود: تنها هیاتی که مبالغ بسیار اندکی را از اداره ورزش و جوانان و فدراسیون دریافت می کند هیات جانبازان و معلولان است.
وی اظهار کرد: وجود یک استخر استاندارد، سالن تیراندازی، پیست دو و میدانی، چمن مصنوعی و سالن بدنسازی یک مجموعه بسیار مناسب را برای ورزشکاران معلول در خراسان رضوی به وجود آورده است.
وی گفت: هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی از جمله هیات هایی است که خیرین به صورت جدی از آن حمایت می کنند و تاکنون بسیاری از اقدامات نیز با حمایت آنان صورت گرفته است.
زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی مزبور امسال با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی خیرین و درآمدهای هیات ورزشی نوسازی و بهسازی شد.
انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.