شهردار سی‌سخت گفت: ظرفیت‌های شهر سی‌سخت با برگزاری همایش اقدام و عمل بیش از پیش به کشور معرفی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علی محمدحسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش دو روزه اقدام و عمل در توسعه شهر توریستی سی‌سخت اظهار کرد: این همایش فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های شهر سی‌سخت بود.
 
شهردار شهر توریستی سی‌سخت بیان کرد: این شهر از جنبه‌های گوناگون دارای استعدادهایی برای توسعه است که مهم‌ترین آن گردشگری است.
 
وی گفت: به غیر از موضوع گردشگری، شهر سی‌سخت از نظر تولید محصولات باغی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مناطق مهم و استراتژیک به شمار می‌رود.
 
محمدحسینی با بیان این که باید ظرفیت‌های مهم این شهر به خصوص تأمین بخش مهمی از آب استان و کشور مورد توجه قرار گیرد، افزود: در همایش اقدام و عمل بر روی موضوعات مختلف و جوانب مهم ظرفیت‌های شهر سی‌سخت بحث و تبادل نظر شد.
 
شهردار شهر توریستی سی‌سخت حضور افراد و چهره‌های علمی را در این همایش بسیار مهم و اثرگذار دانست و گفت: بخش علمی این همایش و ارائه نظریات توسط افراد متخصص تا حدود زیادی موجب پیدا شدن زوایای مهم و پنهان این شهر مهم و استراتژیک شد.
 
وی گفت: از همه مسؤولان انتظار داریم برای توسعه این شهر که نگینی در استان کهگیلویه و بویراحمد است تلاش خود را به کار گیرند و در تکمیل زیرساخت‌های لازم از جمله در حوزه گردشگری بیش از پیش سی‌سخت را مورد توجه قرار دهند.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.