نماینده ولی فقیه در استان : با شایسته سالاری رونق اقتصادی محقق می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه اين هفته گفت :  زندگی و سیاستی که بر پایه شایسته سالاری بنا شود ، حاصل آن حل چرخش چرخ کارخانه ها ، حل بیکاری و رفاه مردم خواهد بود.
خطبه های نماز جمعه
وی افزود : اطاعت از کسانی که شایستگی و تقوی لازم را ندارند منطقی نیست و همه باید دقت کنیم دنباله رو کسانی باشیم که در مسیر درست حرکت می کنند.

امام جمعه قزوين گفت : یک اشتباه سیاسی که این روزها زیاد مطرح می شود موضوع اکثریت است و اینگونه جا انداخته اند که هر چه اکثریت گفت باید اهمیت داده شود در حالی که این موضوع اشتباه است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان کرد: استکبار در جهان معاصر شاید در اکثریت باشد به همین دلیل تلاش می کند تا ایران اسلامی دست از حمایت ملل مظلوم جهان بردارد اما جمهوری اسلامی با رهبری ولی فقیه و تاسی از فرامین قرآنی در مسیر حمایت از مستضعفان هیچگاه خاموش نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان یادآورشد:اگر در مسیر حق یکه و تنها باشیم نگرانی ندارد و می توانیم تاثیرگذار باشیم به شرط آنکه به خدا اتکا کنیم و حق طلب باشیم و نگذاریم انسانهای مظلوم و ستمدیده ناامید شوند.

وی  با اشاره به میلاد خجسته حضرت ولیعصر(عج) اظهارداشت: باید همه ما دغدغه سربازی در رکاب حضرت را داشته باشیم و برای کسب شرایط این هم رکابی تلاش کنیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: کسی که در زندگی خود قادر نیست عدالت برقرار کند هرگز در جامعه نیز نمی تواند در تحقق قسط و عدل موثر باشد.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.