ساری،

کاهش قیمت گیلاس از هفته آینده

با ورود گیلاس به بازار قیمت آن در هفته‌ آینده کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس اتحادیه میوه و تره‌ بار شهرستان ساری گفت: قیمت گیلاس در بازار 20 تا 25 هزار تومان است و با ورود گیلاس به بازار قیمت آن در هفته‌ آینده کاهش می یابد.

امیرحسین فخرآوران افزود: در حال حاضر با افزایش قیمت موز در بازار مواجه هستیم که دلیل آن بالا رفتن تقاضا و برگزاری مراسم است که بعد از این ایام به قیمت قبلی برمی‌گردد.

وی گفت: در حال حاضر قیمت آلوچه شهریاری 5 هزار، آلوچه محلی هزار، سیب سفید و قرمز 2 هزار و 500، لیموترش ‌هزار و 500، خربزه، طالبی، گوجه، سیب‌زمینی، بادمجان هزار، کرفس و خیار محلی ‌هزار و 200، هویج هزار و 500، کاهو، کلم قرمز و سفید 700، هندوانه 600، زردآلو 6 تا 7 هزار، موز 5 هزار و 300، کیوی 2 هزار و 500 و هلو 2 هزار و 500 تا 4 هزار تومان است.

وی افزود: فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به ‌صورت جدی برخورد می ‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌ بار شهرستان ساری گفت: با آغاز فصل برداشت هلو و شلیل در مازندران و به ‌منظور تسهیل و حمایت از باغداران، میدان میوه‌ و تره‌بار مرکز مازندران از فردا تا پایان فصل برداشت این محصول باز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، کاهش ، قیمت ، گیلاس ، میوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار