به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مشاور نیروی انتظامی مدیریت امور اراضی استان یزد گفت: به منظور سرویس دهی هر چه بهتر به تماس گیرندگان با سیستم 131 و مدیریت کردن تماس تا زمان دریافت پاسخ از رده های اجرایی و اطلاع رسانی مجدد به مردم کلاس CRM در سیستم ارتباط مردمی 131 برگزار شد.
سرهنگ رحیم پور افزود:سیستم مدیریت مشتریان (CRM) از طرف سازمان امور اراضی کشور پیش بینی و در استان ها در حال نهادینه شدن می باشد.
وی گفت کلاس آموزشی نحوه کار با این سیستم با حضور مدیران جهادکشاورزی شهرستان ها ، مسئولین امور اراضی و عوامل دخیل در امر گشت زنی و ده گردشی در سالن اجتماعات حفظ نباتات برگزارشد.
در این کلاس اموزشی برای شرکت کنندگان کد و رمز و سطح دسترسی تعریف شد تا من بعد کلیه گزارشات بدون استفاده از کاغذ در سیستم مذکور ثبت، ارجاع، پیگیری و اعلام نتیجه گردد.
رحیم پور گفا:به منظور سرویس دهی هر چه بهتر به تماس گیرندگان با سیستم 131 و مدیریت کردن تماس تا زمان دریافت پاسخ از رده های اجرایی ، کلاس CRM در سیستم ارتباط مردمی 131 برگزار شد.
انتهای پیام/ی