بیش از 330 پژوهشگر از سراسر کشور در همایش ملی روانشناسی تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، دبیر علمی همایش ملی روان­شناسی تربیتی گفت : بیش از 190 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد و بیش از 30 نفر از داوران برجسته از اعضای هیأت علمی دانشگاه ­ها ، پس از داوری­ ، در نهایت 161 مقاله را پذیرش کردند.
بهمن کرد افزود: از مجموع مقاله های پذیرفته شده، 111 مقاله به صورت پوستر و 50 مقاله به صورت سخنرانی در مدت دو روز برگزاری این همایش ارائه خواهد شد.

وی افزود: این همایش ملی در محورهای کاربرد نظریه‌های رشد و یادگیری در نظام آموزشی ، نظریه‌های یادگیری انگیزش و راهبردهای مطالعه یادگیری برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این همایش همچنین شیوه‌های نوین یاددهی و یادگیری ، نظریه‌های آموزشی و کاربرد آن‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی ، شیوه‌های سنجش و ارزشیابی (توصیفی و کلاسیک) در نظام آموزشی و تغییر رفتار ، مشکلات و مسایل روش‌شناختی پژوهشی در روان‌شناسی تربیتی ، تفاوت‌های فردی در یادگیری و آموزش ، روان‌شناسی معلم ، اهمیت و جایگاه روان‌شناسی مثبت نگر در روان‌شناسی تربیتی بررسی می شود.

دبیر علمی این همایش گفت: سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور به شرکت کنندگان در این همایش و کارگاه های آموزشی آن امتیاز بازآموزی اهدا می کند و مقالات برگزیده همایش در مجلات معتبر علمی - پژوهشی داخل کشور به چاپ می رسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد هم گفت : این دانشگاه هم اکنون به یکی از قطب های مهم دانشگاهی در شمالغرب کشور تبدیل شده است.

صلاح خان احمدزاده افزود : هم اکنون این واحد دانشگاهی با هشت رشته در مقطع دکترا ، 46 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 19 رشته در مقطع کارشناسی و 16 رشته در مقطع کاردانی با 191 عضو هیات علمی توانسته نقش مهمی در تعلیم و تربیت دانشجویان در مقاطع مختلف دانشگاهی در آذربایجان غربی ایفا کندو

وی گفت: اعضای هیات علمی این دانشگاه تاکنون 2170 مقاله علمی تهیه و ارایه کرده اند که از این تعداد 636 مقاله را مقالات ISI تشکیل می دهد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.