ترامپ: قانون اصلاحات مالی آمریکا را باطل می کنم!

تنها نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت اصلاحات مالی باراک اوباما را باطل خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ در گفتگو با خبرگزاری رویترز، با بیان اینکه قانون «داد- فرانک» که در سال 2010 به تصویب رسید به اقتصاد امریکا ضربه می‌زند گفت، قصد دارد ظرف دو هفته آینده از سیاست اقتصادی مفصلی رونمایی کند.

ترامپ تصریح کرد: «داد- فرانک اقدام کردن را برای بانکداران غیرممکن ساخت. کار را برای بانکداران برای دادن وام به مردم به منظور ایجاد شغل بسیار سخت کرد. کار را برای صاحبان کسب و کار برای ایجاد شغل بسیار سخت کرد و این باید متوقف شود.»

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری امریکا در خصوص دامنه تغییرات مورد نظرش بر روی اصلاحات مالی گفت: «(این تغییرات) تقریباً باطل کردن داد- فرانک را شامل می‌شود.»

وی افزود: «داد- فرانک یک نیروی بسیار منفی است که نامی بد از خود به جای گذاشته است.»
فتنی است، ترامپ به تازگی از تصمیم جانت یلن، رئیس بانک مرکزی امریکا برای پایین نگه داشتن نرخ بهره استقبال کرده است. هر چند که وی گفته است، تمایل دارد یک جمهوری خواه ریاست بانک مرکزی امریکا را برعهده بگیرد.

وی گفته است: «من در کل آدمی هستم که از نرخ پایین بهره حمایت می‌کنم، مگر اینکه تورم سر زشت خود را به عقب ببرد.»

در ماه فوریه سال جاری میلادی (بهمن 1394) نیز ترامپ گفته بود، بانک مرکزی امریکا باید مورد حسابرسی قرار گیرد. این پیشنهاد ترامپ دقیقاً هم جهت با تصمیمات جمهوری خواهان در کنگره است که خواهان نظارت بر تصمیمات نرخ بهره بانک مرکزی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار