دیدار رفت تیم‌های فوتبال العین امارات و ذوب آهن ایران در یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم‌های العین امارات و ذوب آهن ایران، در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:10 امشب با قضاوت کیم سانگ وو از کره‌جنوبی در ورزشگاه بن‌زاید العین آغاز شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

العین امارات: خالد عیسی، احمد اسماعیل، مهند سالم، محمد احمد غریب، محمد فیض، فیلیپه باستوس، عمر عبدالرحمان، محمد الراقی، لی میونگ جو، دانیلو آسپریلا و دیانفرس داگلاس
سرمربی: زلاتکو دالیچ

ذوب‌آهن ایران: رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، علی حمام، هاشم بیک‌زاده، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی و کاوه رضایی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

العین بازی را بسیار خوب آغاز کرد و دقیقه 9 با شوت سرضرب دیانفرس داگلاس دروازه رشید مظاهری را گشود. در ادامه اماراتی‌ها بازی را در دست گرفتند و فشار زیادی روی دروازه نماینده ایران آوردند اما نیمه نخست در پایان با همان تک گل به پایان رسید. 

با آغاز نیمه دوم شاگردان گل‌محمدی ابتکار عمل را به دست گرفتند و بازی را مدیریت کردند. حملات با برنامه ذوبی‌ها در نیمه دوم و دقیقه 77 جواب داد و در پی یک ارسال بلند از علی همام روی دروازه و ضربه سر محمدرضا عباسی مدافعان میزبان دچار اشتباه مرگباری شدند تا این توپ به گل تساوی ذوب آهن تبدیل شود. 

در ادامه حملات العین روی دروازه مظاهری ثمری نداشت تا نماینده ایران در این دیدار به تساوی یک بر یک برسد و راه صعود ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی هموار شود. 


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار