شاگردان مظلومی تا پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برنامه تمرینی خاصی را در دستور کار قرار خواهند داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به صلاح دید کادر فنی استقلال ،آبی پوشان هر روز تا قبل از دیدار با ذوب آهن در فینال جام حذفی روزی یک نوبت تمرین را در دستور کار قرار خواهند داد و آبی ها پس از بازی دوستانه مقابل تیم ملی دانشجویان روز جمعه هفته جاری به ریکاوری و انجام تمرین وزنه خواهند پرداخت و پس از آن باز نیز قرار است سه شنبه هفته آینده انجام یک بازی دوستانه را نیز انجام دهند 


(برنامه تمرینی امروز آبی پوشان )


شاگردان مظلومی عصر امروز در زمین شماره دو مجموعه آزادی یک جلسه تمرین برگزار خواهند کرد و تا با آمادگی هر چه بیشتر در دیدار فینال جام حذفی حضور پیدا کنند .


(بازگشت مصدومان به تمرینات )


محسن کریمی مهاجم آبی پوشان پایتخت که در دیدار مقابل صبا دچار آسیب دیدگی شد زیر نظر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه به فیزیوتراپی پرداخت و قرار است طی امروز و فردا همراه با دکتر نوروزی در تمرینات تیمی حاضر شود تا وی بتواند تمرینات خود را آغاز و در دیدار فینال جام حذفی برای آبی ها به میدان برود .

عادل شیحی هافبک استقلال که به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال شرکت نمی کرد، در  تمربن روز گذشته حاضر شد و به همراه پروپییچ زیر نظر دکتر نوروزی تمرینات خود را دنبال کرد.

معاونت پزشکی باشگاه در نظر دارد مصدومان تیم را با آمادگی هر چه بیشتر به تمرینات برساند تا آنها با آمادگی لازم در دیدار فینال جام حذفی حضور پیدا کنند .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار