همایش خادمان منتظر با هدف تجدید بیعت با امام زمان(عج) و اعلام آمادگی برای پذیرایی از میهمانان این مکان مقدس در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در این همایش احمد حاجی زاده معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران، سرهنگ قنبری رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم و سید حسین موسوی رابطی سخنرانی کردند.

حاجی زاده معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: حدود ۶ هزار نیروی افتخاری شامل سه هزار خواهر و سه هزار برادر برای جشن های نیمه شعبان آماده هستند.

سرهنگ قنبری  عنوان کرد: بحث بیو تروریسم و فرقه های انحرافی از مهم‌ترین محورهایی است که نیروی انتظامی استان قم برای مقابله با آن راه کارهایی در نظر دارد.

در این مراسم شرکت کنندگان به پرچم‌های اعتاب مقدسه عراق که در جریان سفر اخیر خادمان مسجد مقدس جمکران به حرم‌های مطهر نجف، کربلا، سامرا و کاظمین به این مکان مسجد مقدس اهدا شد بود، متبرک شدند.

سید حسین موسوی رابط در پایان این همایش عنوان کرد: حدود هزار خادم تشرفی برای ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران به کارگیری شده است،امیدواریم که خادمان این مسجد مقدس با رفتار خوب خود، رضایت زائران را به همراه داشته باشند.

در پایان این همایش ازخادمانی که در کلاس های تخصصی آموزش ضمن خدمت شرکت کرده و توانسته بودند که آزمون ها را با نمره بالا قبول شوند، تقدیر و مدارکشان به آنها اعطا شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار