رضا پورعالی گفت:بامحرومیت لوچف شانس کسب مدال در فوق سنگین المپیک ریو برای کشورمان بیشتر شد و این اتفاق خوبی برای وزنه برداری مان است.

کارشناس وزنه برداری :شانس کسب مدال سنگین وزن کشورمان در المپیک بیشتر شدرضا پورعالی کارشناس وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: الکسی لوچف وزنه بردارروسی به دلیل دوپینگ با محرومیت 4 ساله روبرو شد با این اتفاق دوباره رکورد سنگین  وزن دنیا در اختیار حسین رضازاده قرار گرفت وازاینکه یک ایرانی رکوردار این وزن  است خوشحالیم .
وی تصریح کرد:ماهیت خبر تلخ وناخوشایند است چرا که هیچ ورزشکاری دوست ندارد دوپینگی شود وسالها از میادین داخلی وخارجی دور بماند
پورعالی در ادامه گفت:بااین اتفاق این وزنه بردار روس نمی تواند در المپیک ریو حضور داشته باشد وشانس وزنه برداران سنگین وزن کشورمان برای کسب مدال بیشتر می شود.
وی عنوان کرد:در حال حاضر بهدادسلیمی دوران نقاهت را پشت سر می گذارد و خوشبختانه روند بهبودی خوبی راطی می کند وامیدوارم در المپیک رکوردهای بالایی بزند در این بین بهادر مولائی دیگر وزنه بردار فوق سنگین ایران هم با جدیت تمرینات خود را دنبال می کند.
پورعالی در پایان خاطر نشان کرد:در پی این محرومیت طلای لوچف د رمسابقات جهانی آمریکا به وزنه بردار ی که در جایگاه دوم فوق سنگین  ایستاد می رسد هر چند به نظرم با گذشت 9 ماه از این مسابقات تاثیری در رتبه بندی تیم داشته باشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار