مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان گفت :جوانان ملی پوش کشورمان رابرای مسابقات جهانی تفلیس آماده می کنیم ورقبای اصلی ما در این رقابتها تیم های شرق آسیا هستند.

رامهرمزی: سنگین وزن‌ها شانس مدال در تفلیس دارند
فراز رامهرمزی مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در گفتگو با خبر نگار گروه ورزشی با شگاه خبر نگاران جوانان اظهار کرد: مسابقات جهانی وزنه برداری جوانان از 2 تیر سال جاری در شهر تفلیس گرجستان برگزار خواهد شد و جوانان ملی پوش کشورمان را برای این رقابتها آماده می کنیم وچهارمین مرحله از این اردوها را در تهران پشت سر می گذاریم.

وی تصریح کرد::رقبای ما در رقابتهای جهانی گرجستان کشورهای شرق آسیا مانند کره شمالی ،کره جنوبی  وچین هستند که با قدرت به مصاف آنها خواهیم رفت دراین بین ووزنه برداری ایران هم  در چهار وزن بالا شانس کسب مدال دراین مسابقات را  دارند.

رامهرمزی در ادامه گفت:هم اکنون 10 وزنه بردار جوان در اردوی پایتخت به سر می برند وبرای رقابتهای جهانی گرجستان رضا بیرالوند در 94 کیلو گرم ،علیرضا دهقان وپیمان جان در 105 کیلوگرم ،در 105 +کیلوگرم امیر حسین فضلی و سعید رضازاده شانس کسب مدال در تفلیس  را دارند البته دیگر بچه ها هم با جدیت تمرینات خود را دنبال می کنند.

وی اضافه کرد:برای آمادگی ملی پوشان جوان کشورمان از آذرماه سال 94 سه اردو برگزارکردیم وقبل از عید در اهواز وبعد ازنوروز هم در ارومیه اردو داشتیم. 

رامهرمزی تاکید کرد:مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر ماه آینده در تهران انجام جواهد شد و باتوجه به اینکه ما در تالاروزنه برداری تمرین می کنیم احتمال دارد جای دیگر به ادامه تمرینات بپردازیم. باید ببینیم که فدراسیون چه تصمیمی می گیرد.

انتهای خبر/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار