مسوولان کرکت بورد کشور اعلام کرده اند که کابل امروز( چهارشنبه) میزبان برگزاری مسابقات کرکت میان دو تیم افغانستان و پاکستان است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،این برای نخستن بار است که کابل از یک تیم کرکت خارجی میزبانی می کند.

تیم های کرکت توسعه یی افغانستان و تیم کرکت حبیب بانک از تیم های لیگ برتر پاکستان است که زیرنام صلح و دوستی در کابل در برابر هم به میدان می روند.

این دو تیم در دو دیدار چهار روزه و چهار دیدار یک روزه در ورزشگاه کرکت بورد کابل در برابر هم می ایستند.

مسوولان کرکت بورد کشور در یک نشست خبری گفتند که ناامنی ها در کشور بزرگترین چالشی است که این نهاد نمیتواند بازی های بین المللی اش را در کابل میزبانی کند.

و این نخستین بار است که کرکت بورد کشور از یک تیم باشگاهی لیگ برترپاکستان زیر نام صلح و دوستی در کابل میزبانی می کند.

در همین حال کاپیتان تیم کرکت حبیب بانگ پاکستان، تیم کرکت افغانستان را یک تیم سخت کوش و پر تلاش خواند و گفت: امیدوار هستیم که این مسابقات موفقانه پایان یابد و به تیم های کرکت دیگر کشورها یک پیام خوبی باشد که می توانند به اینجا بیایند.

تیم کرکت حبیب بانک پاکستان نخستین تمرینات آماده سازی خود را در ورزشگاه کرکت کابل آغاز کرد و این تیم امروز چهارشنبه نخستین دیدار چهار روزه در برابر تیم کرکت توسعه یی افغانستان وارد میدان خواهد شد.
نجیب زدران، کاپیتان تیم ملی کرکت

مسوولان کرکت بورد کشور اعلام کردند که نجیب‌الله زدران به عنوان کاپیتان تیم ملی کرکت در بازی‌ های که در کابل برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

در همین حال نجیب زدران در این نشست خبری گفت که هرچند در کار کاپیتانی کم‌ تجربه است، اما تلاش می‌ کند تا در برابر حبیب بینک، کاپیتان تیم ملی کریکت پاکستان خوب بدرخشد.

پیش از این اصغر استانکزی به عنوان کاپیتان تیم ملی کرکت کشور کار کرده است.
انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، کابل ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار