تابلوهای تبلیغات شهروندی که به سبک انتظاری و با عنوان همه جدایی ها بد نیست درمناطق 15 گانه شهراصفهان نصب شده بود در دوره جدید رمز گشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیرکمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان اظهار داشت:تفکیک زباله، موضوع اصلی این تابلوها بود که شهروندان اصفهانی با نصب دوره جدید از تابلوهای تبلیغات شهروندی که از 29 اردیبهشت ماه آغاز شده است به آن آگاهی می یابند.

سعید امامی گفت: جداسازی شیشه، کاغذ و مقوا، فلزات، پلاستیک و ضایعات الکترونیک از زباله های تر از مهمترین موارد برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی است که در دوره جدید از این تبلیغات شهری اهمیت تفکیک این زباله ها به شهروندان گوشزد شده است.

همزمان با اختصاص تابلوهای تبلیغات شهروندی با موضوع بازیافت علاوه بر تولید و توزیع تیزر و پیک شهروندی برای کودکان با موضوع بازیافت، تبلیغات ایستگاه اتوبوس و کارت های سفر مطالعه نیز به موضوع تفکیک زباله اختصاص می یابد.

گفتنی است این دوره از فعالیت های فرهنگی کمیته فرهنگ فرهنگ شهروندی با موضوع تفکیک زباله با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان انجام شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.