مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از جمع آوری بیش از 70 درصد از تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در خیابان صیاد شیرازی و امامت توسط شهروندان خبر داد.

مشارکت شهروندان مشهدی در زیباسازی فضاهای تبلیغاتی سطح شهر

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، احمد محبی افزود : امسال ساماندهی تابلوهای غیر مجاز در 13 محور سطح شهر با مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد در برنامه این سازمان قرار گرفت که تا کنون 20 درصد از این طرح با جمع آوری 1200 متر مربع تابلوی غیرمجاز در محور امامت و صیاد شیرازی صورت پذیرفته است..

وی با اشاره به افزایش مشارکت شهروندان با جمع آوری بیش از 70 درصد تابلوهای منصوبه در محورهای مذکور گفت: با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده تاکنون در محور خیابان امامت، تعداد 54 تابلو توسط مالکان و 23 تابلو توسط شهرداری جمع آوری شده است.

محبی اظهار داشت: در خیابان صیاد شیرازی، تعداد 52 تابلو توسط مالکان و 23 تابلو توسط شهرداری و تعداد 95 بنر با 843 متر مربع از عرشه پل های میدان جهاد، میدان معراج، خیابان آزادی و... جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد:پارسال تابلوهای منصوبه در محورهای بولوار وکیل‌آباد تا انتهای خیابان نخریسی، پایانه مسافربری امام رضا(ع) تا حرم مطهر رضوی، چهارراه ابوطالب تا میدان شهدا، انتهای بولوار مصلی و همچنین محور میدان 15 خرداد تا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد ساماندهی و موارد غیر مجاز جمع آوری شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در خصوص ضوابط نصب تابلوهای شناسایی مجاز، گفت: بر طبق مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد ارتفاع تابلوی شناسایی سردرب در واحدهایی که ارتفاع از کف معبر تا بام ۳ متر است برابر ۱متر و ۴۰ سانتی متر و در خصوص واحدهای با ارتفاع بیش از ۳ متر حداکثر برابر ۲ متر و طول آن نیز برابر ممر واحد صنفی می باشد.

محبی افزود: با توجه به اینکه نصب تابلوی شناسایی در مغازه های یک طبقه نباید بالاتر از بام مغازه قرار گیرد و در ساختمان های بیش از ۲ طبقه نیز نباید مزاحم نما و پنجره فوقانی شود که در صورت عدم رعایت ضوابط فوق و نیز عدم اصلاح تابلو، شهرداری ظرف مدت ۱۰ روز پس از صدور اخطاریه اقدام به جمع آوری و جریمه مالک خواهد کرد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.