کرمان؛

برگزاری دوره آموزش نجوم در شش مرکز کانون کرمان

در پی اجرای طرح رونق بخشی فعالیت های علمی و تخصصی شدن مراکز فرهنگی هنری، دوره آموزش نجوم به کودکان و نوجوانان در شش مرکز کانون برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مدرس فیزیک نجومی در دانشگاه باهنر کرمان نخستین گام در علاقه مندی کودکان و نوجوانان به علم نجوم را آشنا کردن آ نها با مکان زندگی شان عنوان کرد وگفت: بهره گیری از قصه ها و آیات قرآن،قدرتمند ترین ابزار برای آموزش نجوم به کودکان و نوجوانان است.

بهمنی افزود: آموزش نجوم به کودکان بایستی با کار عملی همراه باشد و مباحث تنها به صورت تئوری توضیح داده نشود چرا که کارعملی باعث درک بهتر و عمیق تر فراگیر از مباحث مطرح شده می شود.

وی خاطر نشان کرد: این دوره با هدف توانمند سازی مربیان در زمینه مباحث نجوم، فراگیری شیوه های آموزش مفاهیم کیهان شناسی به کودکان و نوجوانان و آموزش نحوه استفاده کاربردی از تجهیزات نجومی موجود در مراکز از جمله تلسکوپ و افلاک نما برگزار شد.

بهمنی با بیان این که کوچکترین کارها می تواند تاثیرات بزرگی در زندگی هر فرد داشته باشد، خاطر نشان کرد: استفاده از اسلاید وپاور پوینت های آموزش نجوم به کودکان و نوجوانان ومعرفی منابع آموزشی مفید از نکات برجسته مدرس این دوره آموزشی بود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آموزش ، نجوم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار