فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار حسین اشتری در مراسم معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: کشفیات مواد مخدر در کشور امسال 15 درصد افزایش یافت که این امر در سایه تلاش شبانه روزی ماموران دستگاه‌های امنیتی، قضایی، نظامی و انتظامی به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با جدیت با قاچاق مواد مخدر در مرز‌های کشور مقابله می‌کند افزود: نیاز است دراین زمینه استان‌های مرزی از جمله استان اردبیل اهتمام ویژه‌‌ای برای مقابله با قاچاق مواد مخدر داشته باشد که در این زمینه تمهیدات اساسی توسط نیروی انتظامی کشور انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: گشت نامحسوس به معنای دخالت عملیاتی قشرهای مختلفی از جامعه نیست بلکه هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی آنها به پلیس است.

سردار اشتری افزود: ما از عموم مردم، مسؤولان، معلمان، اساتید دانشگاه‌ها خواسته‌ایم تا خارج از وظایف اداری موارد مختلفی از ناهنجاری‌های اجتماعی را به ما گزارش بدهند تا با ورود پلیس بخش عظیمی از این ناهنجاری‌ها برطرف شود.

وی گفت: انعکاس این موضوع نباید ذهنیتی را به وجود آورد که همه این اقشار قصد ورود به حوزه عملیاتی و کاری را دارند در حالی که تنها پلیس در قالب نیروهای نامحسوس به این حوزه ورود پیدا می‌کند و اجازه نخواهد داد عده‌ای از این طرح سوءاستفاده کنند.

وی افزود: ما از طریق پیامک از هموطنان خواسته‌ایم تا موارد مختلفی از ناهنجاری‌ها و تخلفات را گزارش کنند که امیدواریم در کمترین زمان بتوانیم برخورد قاطعی را با موارد ناهنجاری داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.