مدیرکل مدارس غیردولتی از ارائه تخفیف پرداخت شهریه به خانواده‌های فرهنگیان، ایثارگران و دانش‌آموزان بی‌سرپرست در برخی مدارس غیردولتی خبر داد.

مجتبی زینی وند مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جزئیات وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان خانواده‌های فرهنگیان، ایثارگران و دانش‌آموزان خانواده‌های بی‌سرپرست برای ثبت نام در مدارس غیردولتی گفت: مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی به ازای کمک‌هایی که از طرف دولت دریافت می‌کنند برای ثبت‌نام دانش‌‌آموزان خانواده‌های مذکور و دریافت شهریه از آنها تخفیف را باید در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه قبلا طرحی به نام طرح رافع برای دانش‌‌آموزان بی‌سرپرست و نحوه دریافت شهریه از آنها وجود داشت، بیان کرد: در طرح جدیدی که به تصویب رسیده شرایط ویژه‌ای برای مدارس غیردولتی جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان خانواده‌های فرهنگیان و ایثارگران نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی  افزود: در این طرح جدید مدارس غیردولتی به ازای هر نیروی آزادی که از دولت به خدمت می‌گیرند باید چهار دانش‌آموز با تخفیف 100 درصدی یا هشت دانش‌آموز با تخفیف 50 درصدی و یا 16 دانش‌آموز با تخفیف 25 درصدی از دانش‌‌آموزان خانواده‌های مذکور ثبت‌نام کنند.

مدیرکل مدارس غیردولتی با بیان اینکه پیش از این طرح هم بسیاری از مدارس غیردولتی برای چنین دانش‌آموزانی تخفیف در نظر می‌گرفتند عنوان کرد: با تصویب این طرح شرایط به طور رسمی اعلام شده و باید اجرا شود.

وی اظهار کرد: اکنون مصداق کمک‌های دولتی به مدارس غیردولتی برای اجرای این طرح به خدمت گرفتن نیروی مأمور است، فقط کسانی می‌توانند از خدمات طرح بهره‌مند شوند که جزو خانواده‌های مذکور قرار گرفته باشند و شامل تمامی دانش‌‌آموزان نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.