اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در مقابله با جنگ نرم نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور امروز در رشت گفت : این هدف مهم با تقویت ایمان ، تزکیه نفس وگسترش اخلاق مداری بین دانش آموزان محقق می شود.

حامد علامتی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از جوانان به عنوان افسران جنگ نرم نام برده اند افزود : با تربیت اسلامی و رواج سبک زندگی اسلامی – ایرانی در بین دانش آموزان می توان در مقابله با جنگ نرم دشمنان پیروز شد.

وی در ادامه به ایجاد موسسه علمی آینده سازان اشاره کرد و افزود : هدف از راه اندازی این موسسه ارتقای بنیه علمی دانش آموزان است.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی حماسی برای دانش آموزان پسر و الگوی تعالی برای دانش آموزان دختر گفت : کلاس های آموزشی ، اردوهای جهادی ، برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب ، ارائه الگوهای مبتنی بر اندیشه های اسلامی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان اجرا می شود.

حامد علامتی به نقش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در تحقق اقتصاد مقاومتی هم اشاره کرد و افزود : ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی و مهارت آموزی در بین دانش آموزان از جمله اقدامات این اتحادیه برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در سال 1358تشکیل شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.