تداوم نگرانی مردم از بازار نابسامان مسکن

کارشناس مسکن گفت: ابهام در بازار مسکن و تاخیر در اجرای تصمیم گیری ها سبب نگرانی در بین مردم شده است.

احمد روستا کارشناس مسکن و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  جوان، گفت: ابهام در بازار مسکن و برنامه ریزی های بلند مدت تا به امروز نگرانی هایی را برای مردم به وجود آورده است که شرایط را برای متقاضیان مسکن سخت کرده است.

وی افزود: با وجود اینکه اکثر مردم متقاضی خرید مسکن هستند اما به دلیل بالا بودن قیمت، توان خرید را ندارند و عامل اصلی آن بیشتر به دلیل نبود یک چارچوب مشخص علمی و حساب شده است.

روستا ادامه داد: مردم نگران هستند که وضعیت مسکن چگونه خواهد شد و این عدم شفافیت و تاخیر در تصمیم گیری ها و عدم یکپارچگی در وعده ها و پیام هایی که داده می شود مزید بر علت شده است.

وی تصریح کرد: برای حل این مشکل دولت باید به فکر ساختار منطقی باشد و از مجموع راهکارهایی که پیشنهاد می دهد در اجرای بهترین گزینه پیش قدم شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگربخش مسکن راسودده یازیان ده میبینندواگرمیخواهندبه بخش مسکن کمک کنندویاسرمایه گذاری کنندبایستی درشرکت های ساختمانی بورس مانندکاشی وگچ وسیمان واهن وبخش هدای وابسته ان که دربورس سهام دارندسرمایه گذاری غیرمستقیم ویامستقیم کنندواگرصورت نمیگیردیعنی ازوضع کنونی رضایت کامل دارند
آخرین اخبار