جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) و تجلیل از جوانان موفق همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر مؤسسه فرهنگی و قرآنی نغمه‌های عشق اندمیشک  اظهار کرد: جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) و تجلیل از جوانان موفق به منظور شناخت و معرفی چهره‌های برتر این شهرستان برگزار می‌شود.

مهراب سراج‌الدین، گفت: فراخوان این جشنواره در فضای مجازی و سطح ادارات از نیمه اول اردیبهشت‌ماه با هدف شناسایی جوانان برتر و الگوسازی برای نسل جوان و نوجوان اعلام شده است که ۵۰ نفر از جوانان نخبه و دارای رتبه‌های برتر در زمینه‌های قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی معرفی و انتخاب و از آنان تقدیر می‌شود.

سراج‌الدین تصریح کرد: این جشنواره همزمان با تولد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ در مکان تالار خورشید اندیمشک برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی و قرآنی نغمه‌های عشق اندمیشک، الگوسازي مناسب براي جوانان و كمك در جهت رشد و ارتقاء هدفمند آنان، ايجاد زمينه‌هاي لازم براي مشاركت نسل جوان در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و علمي و شناسايي جوانان مستعد و توانمند و برنامه‌ريزي مناسب براي سازماندهی آنان را از اهداف این جشنواره دانست.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.