استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی، فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشمارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در حاشیه ی ملاقات های عمومی چهره به چهره با شهروندان گفت: خدمت در نظام اسلامی توفیقی است که خداوند نصیب خدمتگزاران کرده است و با توجه به محدودیت این زمان، باید به نحو شایسته ای در راستای ارتقای خدمت به مردم استفاده شود.
وی با بیان این که قبول مسئولیت در استانی که منسوب به حضرت رضا (ع) است؛ توفیق و تکلیفی مضاعف است؛ افزود: مدیران دستگاه های اجرایی، فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشمارند.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی همواره با حضور موثر خود در عرصه های مختلف، دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده اند که این موضوع وظیفه مسئولان را در جهت تکریم و خدمت رسانی هر چه بیشتر به آنان سنگین ترکرده است.
رشیدیان بر لزوم برگزاری منظم جلسات دیدار مردمی از سوی فرمانداران، مدیران دستگاه ها، و روسای ادارات تاکید و خاطر نشان کرد: باید با ارتباط مستقیم و مداوم با مردم و پاسخگویی به آنان، برای ارتقای رضایتمندی عمومی تلاش کنیم.
وی در ملاقات عمومی خود، ضمن گفتگو با تعدای از شهروندان، مشکلات، انتظارات و خواسته های هر یک را با حضور مسئولان بخش ها و ادارات ذی ربط بررسی و برای رفع آنها، دستورات لازم را صادر کرد.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار