دستیار احمد زاده معتقد است اگر حمایت ها از ملوانان مانند گذشته جدی نشود این تیم در آینده متلاشی می شود .

مربی ملوان: نگذارید نسل قوی سپید منقرض شود
محمد قدیر بحری مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخ اظهار کرد :عوامل زیادی در سقوط ما نقش داشت و حالا نمی توان همه آن ها را گفت اما اگر بخواهیم عوامل اصلی را بگوییم می توانیم به مشکل داوری ها در لیگ اشاره کنیم . همین موضوع چیزی نزدیک به 12 تا 15 امتیاز را از ما  گرفت. همچنین ملوان در این فصل 3 مربی روی نیمکت خود دید که این موضوع اصلا خوب نیست و ضربه زیادی به تیم می زند .

قدیر بحری افزود : متاسفانه تیم در ابتدای فصل به خوبی بسته نشد و ما در طول فصل هم شاهد آن بودیم که بسیاری از بازیکنان ما مانند فرزاد حاتمی ، آرش افشین و پاشنکو به دلیل اختلاف سلیقه ها ، مشکلات و مصدومیت از جمع ما جدا شدند . این مسائل ضربه مهلکی به تیم ما زد .    

دستیار  احمدزاده در پاسخ به این سئوال که آیا این ملوان توان بازگشت به لیگ برتر را دارد؟ عنوان کرد : مطمئنم این اتفاق می افتد . به یاد دارم که ما یک بار به لیگ دسته اول در فصل 86 – 87 سقوط کردیم اما توانستیم بعد از یک سال دوباره به لیگ برتر بازگردیم . امیدوارم این اتفاق باز هم رخ بدهد اما این موضوع بستگی به حمایت مسئولان باشگاه داردو باید دید حمایت ها چگونه خواهد بود .  

وی در ادامه و در پاسخ به این سئوال که آیا شرایط فعلی باشگاه هم مانند همان سال است که توانست دوباره به لیگ بازگردد ؟ گفت :شرایط همان است اما ما در آن سال ها تحت حمایت نیروی دریایی بودیم و مانند حالا نبود که خصوصی باشیم به همین دلیل در آن سال هادر تیم نظم وجود داشت و همه چیز سر جای خودش بود .

وی افزود : در ابتدای فصل تیم ملوان وضعیت مشخصی نداشت و تنها در یک هفته مانده به مسابقات لیگ تیم بسته شد . من مطمئنماگر بخواهد شرایط به  همین گونه باشد ملوان از هم می پاشد و دیگر تیمی به این نام نخواهد بود . نباید بگذارند نسل قوی سپید انزلی منقرض شود. 

قدیر بحری در خصوص حضور وی و احمد زاده روی نیمکت این تیم در لیگ یک هم گفت : هیچ چیز مشخص نیست  . ما حالا خصوصی هستیم و معلوم نیست شخص جدیدی که می آید چه تصمیمی می گیرد . اما مطمئنم اگر احمد زاده بماند می‌تواند کمک زیادی به این تیم بکند همان طور که در این مدت کوتاه این کار را انجام داد .

وی ادامه داد : احمد زاده از جمله مربیان خوب ایران است که هم علم خوبی دارد و هم این که مدیریت خوبی دارد و مانند وی در ایران کم است .اما نکته ای که وجود دارد این است که ما عاشق ملوان هستیم و هر کاری که بتوانیم بر ای این تیم انجام می  دهیم به خاطر دارم در سالهایی که در ملوان بازی می کردم از یک تیم تهرانی پیشنهاد 2 میلیون 500 هزار تومانی دریافت کردم . در آن سال ها یک مغازه خوب در انزلی 400 هزار تومان بود یعنی من می توانستم 6 مغزه با آن پول بخرم اما به دلیل عشقی که به ملوان داشتم حاضر به این کار نشدم 

مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در پایان و در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم پس ازسقوط به دسته یک عنوان کرد :بازیکنانی مانند محمدحسین کنعانی ، حسین حسینی و حسین ماهینی رفتنشان قطعی است اما باید دید خود بازیکنان انزلی چی چه می کنند.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
.....................تكروي و توجه ننمودن وهمفكري نكردن با هوادان باعث گرديد ملوان نابود شود
آخرین اخبار