عضو کمیسیون فرهنگی گفت: رواج روحیه اشراف گری بین مسئولین خطرناک است و از طرفی مردم بخاطر بیکاری دچار افسردگی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم، در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (دوشنبه، 27 اردیبهشت) گفت: وقتی فتنه 88 توسط افراد شاخص اصلاح طلب کلید می‌خورد و به انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا هتک حرمت می‌شود و در فتنه 88 که توسط اصلاح طلبان رقم خورد، خیمه‌های عزای سرور و سالار شهیدان به آتش کشیده می‌شود و آرمان‌های نظام از جمله حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد تعرض قرار می‌گیرد و به اصل انقلاب حمله می‌شود و عکس امام راحل پاره می‌شود آیا نباید دلواپس باشم؟

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه دست برخی از اصلاح طلبان در دست دشمنان نظام از جمله منافقان و اصلاح طلبان قرار دارد، گفت: در فتنه 88 مساجد به آتش کشیده شد و با آتش زدن اموال عمومی و اموال مردم موجبات ناامنی در جامعه فراهم گردید، با الگوکشی در کف خیابان احقاق حق صورت گرفت آیا نباید دلواپس بود.

غضنفر آبادی ادامه داد: وقتی با ایجاد فضاهای مبهم از جمله کشته سازی، احساسات مردم بی‌جهت علیه نیروهای انقلابی تحریک می‌شود و وقتی بر علیه سران اصلاحات که موجبات فتنه 88 را فراهم کردند محکومیتی صورت نمی‌گیرد آیا نباید دلواپس بود.

وی با بیان اینکه نفوذ دشمن را در برخی جریانات به وضوح مشاهده می‌کنید، ادامه داد: با این حال برخی از مسئولین یا در خواب هستند و یا خود را به خواب زده‌اند.

نماینده مردم بم دغدغه‌های رهبری نسبت به موضوعات فرهنگی را برطرف نشده دانست و گفت: وقتی که توصیه‌های مقام رهبری در توجه به افراد انقلابی عملیاتی نمی‌شود و برعکس به فتنه گران بها داده می‌شود و وقتی دغدغه معظم‌له در موضوع اقتصاد مقاومتی برطرف نمی‌شود آیا نباید دلواپس بود؟

عضو کمیسیون فرهنگی رواج روحیه اشراف گری در مسئولین را خطرناک دانسته و ادامه داد: این درحالی است که مردم بخاطر بیکاری و گرفتاری دچار افسردگی شده‌اند و وقتی این تفکر خطرناک رواج یابد که یا باید با آمریکا کنار بیایم و یا به طور دائم تحت فشار آمریکا و مشکلات ناشی از آن باشیم در میان برخی مسئولین رواج پیدا کند این تفکر سبب می شود که گام به گام در قبال آمریکا عقب‌نشینی می‌کنیم  که تصویر این تفکر را در برجام 2 و 3 مشاهده کردیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آنان که غیرت دینی و بصیرت عمار و مالک داشته باشند دلواپس هستند اما کسانی مانند سلیمان‌بن خزایی یا دیر از خواب غفلت بیدا شده‌اند و یا همچنان در خواب هستند وبی‌خیال و دلخوش از شرایط جامعه بوده و حتی سربریده شدنشان را توهم می‌دانند.

وی در پایان به بیان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار