عضو کمیسیون اجتماعی گفت: ملت ایران اجازه نخواهد داد اموال ربوده شده از حلقوم آمریکا پایین برود،آمریکا منتظر تقاص سخت باشد.

به گزارش خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  عباس قائد رحمت نماینده مردم درود و ازنا در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (دوشنبه، 27 اردیبهشت) گفت: این روزها همه شاهدند که آمریکا با اقدامات موذیانه خود هم از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند تا منطقه را ناامن کند و هم با رفتارهای کودکانه خود مانع اجرای صحیح برجام می‌شود و هم در روز روشن جیب‌بری می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی با ابزار تأسف از این اقدامات آمریکا تصریح کرد: برخود لازم می‌دانم که بعنوان احدی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آمریکا هشدار دهم که دست از این شیطنت‌ها بردارد و از مردم ایران عذرخواهی کند زیرا در صورت تداوم این اقدامات بازنده اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

قائد رحمت با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اجازه نخواهد داد که اموال ربوده شده از حلقوم آمریکا پایین برود، ادامه داد: آمریکا باید منتظر تقاص سختی از سوی جمهوری اسلامی باشد.

وی با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: این دو انتخابات به حول و قوه الهی در شرایطی مناسب و امنیتی کامل برگزار شد و منتخبین ملت انتخاب شدند که جای دارد از شورای نگهبان و مسئولان اجرایی، نظارتی و امنیتی صمیمانه تشکر کنم.

نماینده مردم درود و ازنا با اشاره به حاشیه انتخابات مجلس خاطر نشان کرد: طبق گزارش‌های واصله پدیده نامبارک خرید و فروش آرا که در برخی از حوزها از ضعف بنیه مالی مردم سوء استفاده شده، به چشم می‌خورد که این می‌تواند برای کشور بعنوان تهدید  تلقی شود.

وی در ادامه گفت: این گونه اعمال با منویات رهبری که ارای مردم را حق‌الناس می‌دانستند منافات دارد، از مسئولین انتظار می‌رفت تمهیدات لازم و مقدمات برخورد با عاملین این پدیده شوم را فراهم کند.

قائد رحمت در ادامه با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: در طول مجلس نهم علیرغم تنگناهای موجود و مشکلات ناشی از رکود و تحریم اقتصادی تمام تلاش خود با همکاری مسئولین اجرایی و بخش غیردولتی را بکار گرفتند تا گام‌هایی در جهت تحقق اهداف ایران اسلامی برداشته شود.

وی در پایان به برخی از این نمونه‌ها در سطح ملی پرداخت و گفت: برجام، برداشتن قطعنامه‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران، ایجاد بستر لازم برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی و کاهش هزینه درمان اقشار آسیب‌پذیر نمونه‌هایی از این اقدامات است. 



انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار